1- چگونه در سایت ثبت نام کنم؟
2- چگونه مقالات خود را ارسال کنم؟
3- قالب نگارش مقالات و سایر فرم‌های مرتبط را از کجا دریافت کنم؟
4- آیا می‌توان مقاله را برای دبیرخانه ایمیل کرد؟
5- هر نویسنده چند مقاله می‌تواند برای همایش ارسال کند؟
6- همایش در چه پایگاه‌های علمی نمایه شده است؟
7- مقالات من رد شده است و یا مقاله‌ای جهت ارائه ندارم، آیا می توانم در همایش شرکت کنم؟
8- دوستم ثبت‌نام نکرده و از من تقاضا کرده من مقاله‌اش را ارسال کنم، آیا من می‌توانم به جای وی مقاله ارسال کنم؟
9- گواهی‌نامه‌ها چه زمانی اعطا خواهند شد؟
10- در صورتیکه در روز همایش شرکت ننماییم، آیا گواهی ارائه مقاله برایمان ارسال می شود؟
11- من نویسنده مقاله هستم، چه گواهی‌هایی به من تعلق می گیرد؟
12- آیا قبل از ارسال مقاله هزینه‌‌ای پرداخت می‌گردد؟ هزینه‌های همایش به چه میزان است؟

1- چگونه در سایت ثبت نام کنم؟ up

برای ثبت نام در سایت، می‌توانید فرم ثبت‌نام در دومین همایش ملی خیرماندگار را از قسمت عضویت کامل کنید.

 


 


2- چگونه مقالات خود را ارسال کنم؟ up

برای ارسال مقالات خود بعد از ثبت‌نام در قسمت عضویت، با مراجعه به منوی مقالات / ارسال مقالات می‌توانید مقاله خود را به دبیرخانه همایش ارسال نمایید.




3- قالب نگارش مقالات و سایر فرم‌های مرتبط را از کجا دریافت کنم؟ up

با مراجعه به منوی مقالات / راهنمای نگارش و ارسال مقاله می‌توانید قالب نگارش مقالات همایش را دریافت نمایید.



4- آیا می‌توان مقاله را برای دبیرخانه ایمیل کرد؟ up

ارسال مقاله توسط نویسندگان محترم تنها از طریق سامانه ارسال مقاله همایش (سایت همایش) امکان پذیر است و مقالاتی که به هر طریقی غیر از سامانه همایش ارسال شوند، در دستور کار دبیرخانه قرار نخواهند گرفت.



5- هر نویسنده چند مقاله می‌تواند برای همایش ارسال کند؟ up

هر نویسنده به عنوان نویسنده اول حداکثر می‌تواند سه مقاله برای بررسی به دبیرخانه همایش ارسال نماید. به مقاله چهارم و بعد از آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.



6- همایش در چه پایگاه‌های علمی نمایه شده است؟ up

دومین همایش ملی خیرماندگار در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و سیویلیکا نمایه شده است.

 


 


7- مقالات من رد شده است و یا مقاله‌ای جهت ارائه ندارم، آیا می توانم در همایش شرکت کنم؟ up

بلی، شما می توانید به صورت کاربر آزاد (صرفا حضور در همایش و عدم ارائه مقاله) ثبت نام نموده و با پرداخت هزینه های ثبت نام، وضعیت ثبت نام خود را قطعی نمایید. شایان ذکر است به شما گواهی حضور در همایش ارائه می شود.



8- دوستم ثبت‌نام نکرده و از من تقاضا کرده من مقاله‌اش را ارسال کنم، آیا من می‌توانم به جای وی مقاله ارسال کنم؟ up

گواهی مقالات به نام فرستنده صادر می‌شود، بنابراین هر شخص باید خود ثبت‌نام کرده و مقاله‌اش را ارسال نماید.



9- گواهی‌نامه‌ها چه زمانی اعطا خواهند شد؟ up

گواهی‌نامه‌ها در پایان روز دوم به شرکت‌کنندگان اعطا می‌گردد. در صورت عدم حضور نویسندگان مقالات گواهی‌نامه‌ها حداکثر تا دو ماه بعد از برگزاری با دریافت هزینه 5000 تومان خدمات اضافه در محل دبیرخانه تحویل داده خواهد شد.



10- در صورتیکه در روز همایش شرکت ننماییم، آیا گواهی ارائه مقاله برایمان ارسال می شود؟ up

بلی، گواهی حداکثر تا 30 روز کاری پس از روز همایش برای شما ارسال می‌شود. شایان ذکر است پرداخت مبلغ صورت حساب الزامی است. همچنین در صورتیکه مقاله شما به صورت ارائه شفاهی باشد و شما آن را در روز همایش به هر دلیلی ارائه ننمایید، گواهی پذیرش مقاله به صورت پوستر خواهد بود.



11- من نویسنده مقاله هستم، چه گواهی‌هایی به من تعلق می گیرد؟ up

اگر حضور داشته باشید، 2 گواهی شامل حضور و پذیرش مقاله، اگر حضور نداشته باشید، تنها گواهی پذیرش مقاله به شما تعلق می‌گیرد.




12- آیا قبل از ارسال مقاله هزینه‌‌ای پرداخت می‌گردد؟ هزینه‌های همایش به چه میزان است؟ up

خیر - پژوهشگران صرفاً پس از پذیرش مقاله آن‌ها (که از طریق ایمیل به اطلاع آن ها خواهد رسید) هزینه پرداخت خواهند نمود. 1- حضور در همایش با ارائه مقاله (اعضای هیئت‌علمی، اعضای انجمن‌ها، دانشجویان، آزاد) 2- حضور در همایش بدون ارائه مقاله (اعضای هیئت‌علمی، اعضای انجمن‌ها، دانشجویان، آزاد) لیست هزینه‌ها و توضیحات مربوط به هر کدام از گروه‌های بالا در قسمت پنل کاربری پژوهشگران نشان داده شده است.